Wingrass - Πολιτική Επιστροφών
Πριν την αποστολή της παραγγελίας γίνεται τηλεφωνική ενημέρωση του πελάτη για το κόστος και την ημέρα παράδοσής της. Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία ο πελάτης δίνει την επιβεβαίωση του για την αποστολή της παραγγελίας ή μπορεί να προχωρήσει σε τροποποίηση ή ακύρωσή της.
Σε περίπτωση που ο συνεργαζόμενος πελάτης μας, επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στο τηλέφωνο 2103215000 ή με email στο [email protected] ώστε να μπορέσουμε να τον ενημερώσουμε για τη διαδικασία της αλλαγής. Πριν την επικοινωνία θα πρέπει να έχει σημειωθεί ο κωδικός του προϊόντος.
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που διαφέρει από εκείνο που παράγγειλε μέσα σε 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης του προϊόντος στον πελάτη επιβαρύνουν την εταιρία μας με την προϋπόθεση το τρόπος επιστροφής του να είναι εκείνος που θα υποδείξει η Bloom Trade.
Το προς αντικατάσταση προϊόν κατά την επιστροφή του θα πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής στο οποίο και θα αναφέρονται τα στοιχεία του συνοδευτικού τιμολογίου πώλησης. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με εκείνη που ήταν όταν έγινε η παραλαβή του από τον πελάτη. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το ένα προϊόν είναι διαφορετικό από εκείνο που είχε επιλέξει ο πελάτης, μετά την επιστροφή του και την παραλαβή του από εμάς, προχωρούμε στην αποστολή του σωστού προϊόντος.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το ένα προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μετά την επιστροφή του και την παραλαβή του από εμάς, προχωρούμε σε επικοινωνία με τον πελάτη για την αντικατάσταση του προϊόντος ή την ακύρωση της συναλλαγής ή επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς. Σε περίπτωση που πελάτης αλλάξει γνώμη για κάποιο προϊόν που παρέλαβε, το οποίο δεν φέρει κάποιο ελάττωμα τότε μπορεί να μας ενημερώσει εντός 2 ημερών και να το αντικαταστήσουμε με προϊόν της αρεσκείας του.